پاوربانک 10000
نوشته شده توسط : پاوربانک

PowerCore Fusion 5000 یک ترکیب کوچک و منحصر به فرد از شارژر دیواری و پاوربانک است و در صورت تمایل به شارژر دیواری و پاوربانک در یک بسته بندی ، گزینه مناسبی است. هنگامی که به عنوان شارژر دیواری استفاده می شود ، ابتدا تلفن شما شارژ می شود و سپس خود را شارژ می کند. همچنین از 2 آمپر شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

در انتهای دم قیمت بسیار پایینی اما Astro E1 کاملاً قدیمی است. این یکی از قدیمی ترین مدل های پرفروش Anker است و همچنین سبکترین سبد 5000 میلی آمپر آن است. بین Astro E1 و PowerCore 5000 ، ما PowerCore 5000 را توصیه می کنیم زیرا این میزان در نصف زمان از Astro E1 شارژ می شود.
منابع دسته بندی بانکهای برق USB
برچسب زده شده 10000 mAH 20000 mAH + Anker Anker Astro Anker PowerCore + بهترین بانکهای قدرت باتری های خارجی باتری های خارجی بسته های باتری خارجی شارژ سریع سریع بانک قدرت مک بوک پاور بانک های موبایل باتری موبایل بسته های باتری موبایل Quickcharge 3.0 3.0 powerbacks شارژ سریع
بهترین بانکهای برق 10000 میلی آمپری
شارژرهای قابل حمل Anker: چیزهایی که باید قبل از خرید بدانید
16 فکر در مورد "Anker Powercore vs Powercore +، II، PD، Essential، Lite و Redux: بهترین بانکهای قدرت Anker را انتخاب کنید"

    ریا
    1 نوامبر 2019 در 5:33 صبح

    هنوز بین PowerCore + و PowerCore II اختلاف نظر وجود دارد. کدام یک با iPad Pro 2018 سازگار است؟ که بهتر است؟
    پاسخ
        کارشناسان قدرت قابل حمل
        1 نوامبر 2019 در 9:27 بعد از ظهر

        سلام ریا ،
        برای iPad Pro 2018 بهترین گزینه PowerCore Essential 20000 PD است که به تازگی راه اندازی شده است. این شارژر قابل حمل به سرعت شارژر اپل iPad iPad 2018 خود را سریع شارژ می کند و در حدود 6 تا 7 ساعت شارژر USB-C iPad Pro را سریع شارژ می کند. علاوه بر این ، PowerCore Essential 20000 PD همچنین در مدت 30 دقیقه آخرین آیفون های 11/11 Pro / XR / X8 / 8 + را از صفر تا 50٪ سریع شارژ می کند.
        با تشکر.
        پاسخ
    مارکو مارسیگلیا
    21 ژوئیه 2019 در 9:30 بعد از ظهر

    کاش اول این مطلب را خوانده بودم / پیدا کردم
    پاسخ
    گری میلر
    19 دسامبر 2018 ساعت 9:19 بعد از ظهر

    مشاوره عالی و خواندن عالی. اما ، فکر می کنم از اضافه وزن رنج می برم. می توانم از برخی توصیه ها استفاده کنم من و همسرم در ایالات متحده کمی مسافرت کرده ایم و اخیراً از سلول های آیفون 6 به XS برای من و XS Max برای او ارتقا یافته ایم. ما سال گذشته نیز 13 ″ MacBook Pros را خریداری کردیم. ما به آیفون های خود و MiFi Jetpack مجبوریم به هزینه های گاه به گاه بپردازیم اما نه لپ تاپ ها. من راحتی شارژ سریع تلفن ها و باتری ، 13 اونس را دوست دارم. یا کمتر ، در جیب (زیر 6 ″) ، دو درگاه شارژ ، و USB C از آنجا که شارژر اپل 60 وات 60 معمولاً در چمدان یا ماشین حمل ما قرار می گیرد. یک بار برای هر تلفن یک روز کافی است. من همچنین دوست دارم زیر 80 دلار بمانم.
    من تجربه خوبی در مورد محصولات Anker ، Aukey و RavPower داشته ام اما هرگز یک باتری را خریداری نکردم. آخرین موردی که من داشتم یک دستگاه ناشناخته بسیار کوچک بود که یک تلفن تلنگر قدیمی را شارژ می کرد اما هیچ چیز دیگری. فکر می کنم نظر شما را در مورد شارژرهای سریع شارژ PD خوانده ام و منطقی است. من همچنین فرض می کنم شارژر شارژر اپل 60 وات در استفاده از آیفون ها و باتری ها بی خطر باشد؟ فهمیدم به کابل های USB-C و Lighting احتیاج دارم. متشکرم.





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: