نوشته شده توسط : پاوربانک

نگاه کنید و احساس کنید

شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh کاملاً یک واحد هوشمند است. دقیقاً مانند پاور بانک 5200mAh آنها ، مدل 10000 میلی آمپر ساعتی دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم گرد است. این باعث می شود بتوانید راحت و راحت و راحت در دست خود بگیرید. خرید پاوربانک ارزان

از طیفی از رنگ خاکستری که آزمایش کرده ایم به رنگ های روشن تر و با رنگ آب نبات در 6 رنگ موجود است. نماد Yoobao در انتهای قسمت انتهایی واحد به فلز حک شده است. در لبه بالا ، ورودی های دوگانه رعد و برق / میکرو-USB ، خروجی USB ، دکمه پاور و چهار چراغ LED آبی را پیدا خواهید کرد تا میزان شارژ را نشان دهید.
دوام و ساخت و ساز

شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh احساس استحکام و ساخت خوبی دارد. ما دوست داریم که آنها از آلومینیوم استفاده کرده اند ، که قوی و همچنین سبک است. هیچ خمشی در پاور بانک وجود ندارد و انتهای پلاستیکی واحد به صورت یکپارچه با بدنه اصلی آلومینیوم به هم می پیوندند. Yoobao همچنین به مشتریان خود 12 ماه ضمانت کارخانه ارائه می دهد.

به نظر می رسد که پورت های ورودی و خروجی به خوبی ساخته شده اند ، اما دکمه پاور احساس کمی چسبندگی می کند. فشار دادن آن به هنگام نشستن با بدن تا حدی دشوار است ، و وقتی دستگاه را روشن کردیم ، احساس خستگی ناپذیری را احساس می کنیم. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، ما همچنین ناامید شدیم که پاور بانک همزمان شارژ و شارژ نمی کند (طبق ادعای Yoobao).
قابلیت حمل

شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh با ابعاد 4.7 0. 0.6 2. 2.7 اینچ در دست شما قرار می گیرد (تصاویر را در بالای این بررسی بررسی کنید). برای یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی ، Yoobao جایی نسبت به رقبای خود در انتهای کوچکتر مقیاس اندازه است. این یک شکل باریک و باریک است که از نظر گزینه های ذخیره سازی آن را بسیار انعطاف پذیر می کند. در یک کشش ، آن را درون یک جیب شلوار عمیق قرار می دهد و به یک کیف دستی با اندازه مناسب می چسباند.

در 7.7 اونس ، شارژر قابل حمل Yoobao 10000mAh دقیقاً وزن ندارد. اما در واقع از بیشتر رقابت ها در رده قدرت خود سبک تر است. در کل ، مقدار خوبی برای اندازه و وزن خود به وجود می آورد.
پسندیدن
طرفداران

درگاه های رعد و برق و میکرو USB

زمان شارژ سریع

بدنه آلومینیوم
دوست نداشتن
منفی

به طور همزمان شارژ و شارژ نمی شود

دکمه پاور احساس کمی چسبنده می کند

خرید در آمازون
VOOE 24800mAh
VOOE 24800mAh
امتیاز 4.5

VOOE 24800mAh یک پاوربانک با اندازه کف کاملاً ظریف است که دارای کل بازده 3.1A است. 2 پورت USB آن شارژ و محافظت سریع از دستگاه های شما را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید
ainope 10000mah
AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD
امتیاز 4.5

با داشتن کارت AINOPE 10000mAh با نمایشگر LCD می توانید 2 دستگاه را به طور هم زمان از طریق درگاه های 2.1A و 1A آن شارژ کنید و از میزان دقیق قدرت باقی مانده مطلع شوید

بیشتر بخوانید
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh
امتیاز 4.5

با 2 پورت خروجی USB و 4 پنل خورشیدی ، شارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh همراه ایده آل برای علاقه مندان به فضای باز است که برای روزها نیاز به تهیه پشتیبان برق دارد.

بیشتر بخوانید
دسته بندی ها بررسی محصولات ، Yoobao
ناوبری ارسال کنید
پاور بانک Aukey 20000mAh
Anker PowerCore 10000mAh
مقالات برجسته
faa tsa power bank
آیا مجاز به شارژرهای قابل حمل و باتریهای دیگر در هواپیماها هستید؟
نحوه استفاده از پاور بانک برای اولین بار
نحوه استفاده از پاور بانک خود برای اولین بار
ظرفیت باتری واقعی
چرا بین ظرفیت باتری دارای امتیاز و واقعی تفاوت وجود دارد؟
آنچه mAh مخفف است
mAh در باتری ها چه چیزی را تحمل می کند؟
چه مدت باتریهای تلفن همراه ادامه دارد؟ نکات برتر برای به حداکثر رساندن زندگی آنها 1
چه مدت باتریهای تلفن همراه ادامه دارد؟ نکات برتر برای به حداکثر رساندن زندگی آنها
پرفروش ترین بانکهای برق
فروش شارژر قابل حمل شماره 1 پاوربانک قابل حمل 25800mAh ظرفیت عظیم باتری خارجی بسته دوگانه خروجی با LED ...
شارژر قابل حمل پاور بانک 25800mAh ظرفیت عظیم باتری خارجی بسته دوگانه خروجی باتری با LED ...
$ 89.99 29،95 $
شامل قیمت آمازون مالیات ، به استثنای حمل دریایی
SaleBestseller No. 2 Anker PowerCore 10000، یکی از کوچکترین و سبکترین باتری های خارجی 10000 میلی آمپر ساعت ، کاملاً فشرده ...
Anker PowerCore 10000 ، یکی از کوچکترین و سبکترین باتری های خارجی 10000 میلی آمپر ساعت ، کاملاً فشرده ...
$ 25.99 21.24 $
شامل قیمت آمازون مالیات ، به استثنای حمل دریایی
فروش شارژر قابل حمل شماره 3 شارژر قابل حمل 25800mAh پاوربانک فوق العاده با ظرفیت بالا سبکتر باتری خارجی بسته خروجی دوگانه ...
شارژر قابل حمل 25800mAh پاور بانک سوپر فوق العاده با ظرفیت بالا و باتری خارجی بسته دوگانه خروجی ...
57.99 دلار 27.99 دلار
شامل قیمت آمازون مالیات ، به استثنای حمل دریایی
منابع دیگر

بهترین شارژرهای باتری لپ تاپ خارجی

برگزار کنندگان ایستگاه شارژ چند دستگاه

بهترین مارک های شارژر قابل حمل

شارژرهای قابل حمل PocketJuice

شارژرهای قابل حمل Blackweb
Anker PowerCore 20100mAh در حال استفاده
کارشناس پاوربانک را با دوستان خود به اشتراک خرید پاوربانک بگذارید
لینک های مفید
در باره
تماس
سلب مسئولیت حریم خصوصی
شرایط و ضوابط
مشترک شدن در خبرنامه ما

در خبرنامه ما عضو شوید و به نکات ، منابع و معاملات پاور بانک خصوصی دسترسی پیدا کنید. به منظور ایجاد بهترین انتخاب در هنگام خرید پاوربانک ، اطلاعات مرتبط و باکیفیت دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

RAVPower 26800mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

26800 میلی آمپر ساعت

96.48 Wh
ابعاد (LxWxH)

6.8 x 3.2 x 0.9 in

17.27 x 8.13 x 2.29 سانتی متر
وزن

16 اونس / 454 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 15 ساعت

شارژ سریع
معیارهای PBE
توان مالی

470 mAh / $
قابلیت حمل

59 mAh / g

1675 میلی آمپر ساعت / اونس
بنادر
USD نوع A

اندازه USB نوع A: x 1

5V / 2.4A
USD نوع A

اندازه USB نوع A: x 1

5V / 2.1A
USD نوع A

اندازه USB نوع A: x 1

5V / 1A
میکرو USB

میکرو USB qty: x 1

5V / 2A
وضعیت پرواز

زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن پاور بانک ها در هواپیماها را بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

18 ماه ضمانت

ایمنی اتصال کوتاه

کیسه محافظ

حفاظت بیش از حد

حفاظت از موج

خرید در آمازون
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجو در زیر استفاده کنید و دقیقاً دریابید که چند بار می تواند "RAVPower Xtreme 26800mAh" باتری تلفن هوشمند خود را شارژ کند
جستجو کردن
بررسی RAVPower 26800mAh

اگر به دنبال یک پاوربانک با ظرفیت بالا هستید تا دستگاه های خود را همیشه ادامه دهد بدون اینکه نگرانی در مورد شارژ مجدد آن با این اوصاف داشته باشید و در این روند ورشکسته نشوید ، می توانید مناسب RAVPower Xtreme 26800mAh را داشته باشید. قدرتمند ، سریع و با کیفیت بالا برخی از اصطلاحات مرتبط با این پاور بانک است ، بنابراین با این بررسی ، قبل از خرید ، چیزهای بیشتری را می شناسید.
ظرفیت و سرعت شارژ

RAVPower 26800mAh تضمین می کند که چندین بار قادر خواهید بود به دستگاه های خود نیرو دهید. داشتن یک پاور بانک بزرگ از نظر ظرفیت ، برای مسافرت یا مسافرت بودن بلکه در موارد اضطراری مانند خاموشی نیز مناسب است.

اگر نمی دانید ، ظرفیت واقعی در هر پاور بانک همیشه کمتر از رقمی است که سازنده تبلیغ می کند ، بنابراین RAVPower 26800mAh دارای ظرفیت واقعی 23000mAh است که 85٪ از ظرفیت تبلیغی آن است. با چنین ظرفیتی ، این پاوربانک به اندازه کافی قدرتمند است تا حداقل یکبار در روز بیش از یک هفته قبل از نیاز به شارژ مجدد ، هر تلفن هوشمند را شارژ کند. برای اینکه تصویری واضح به شما ارائه دهد ، می توانید بیش از 8 بار آیفون X را شارژ کنید ، iPad mini 5 تقریبا 5 بار و حتی MacBook Pro 1.2 بار ، اگرچه به آداپتور نیاز دارید.

با وجود نداشتن سریع شارژ Qualcomm ، با فناوری شارژ iSmart 2.0 به شما امکان شارژ بسیار سریع را می دهد و دارای حداکثر خروجی 5.5A است. علاوه بر این ، RAVPower 26800mAh توانایی شارژ نه یک یا دو ، بلکه سه دستگاه را به طور هم زمان از طریق سه پورت USB به ترتیب 2.4A ، 2.1A و 1A دارد. هر پورت بدون توجه به اینکه هر سه پورت به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد ، با سرعت بیان شده عمل می کند ، این بدان معناست که برخلاف سایر پاوربانک ها ، RAVPower 26800mAh از سرعت شارژ پورت USB 2.4A برای پایین آمدن سایر پورت ها کم نمی کند.

یکی از قسمت هایی که در آن جایی برای بهبود وجود دارد ، در بخش سرعت شارژ مجدد است. RAVPower 26800mAh دارای یک پورت ورودی USB منفرد است که با قدرت 5 ولت / 2.1A کار می کند ، بنابراین در 14 یا 15 ساعت با شارژر 2.1A یا تا 31 ساعت با یک شارژر 1A شارژ می شود. بنابراین ، این مدل نسبت به مدل های جدیدتر مانند USB C Portable Charger RAVPower 26800mAh Dual Input Port مجهز به مضرات قابل توجهی است ، که همان قدرت را بسته بندی می کند اما تقریباً نیمی از زمان برای شارژ شدن را می طلبد. با این حال ، با توجه به اینکه این پاوربانک چقدر می تواند بسته بندی کند و به طور متوسط ​​چه مدت طول بکشد ، 15 ساعت یک تعداد دیوانه به نظر نمی رسد.

شارژ عبور از طریق این پاوربانک مجاز است ، به این معنی که می توانید همزمان با شارژ دستگاه دیگری ، آن را شارژ کنید. با این حال ، این امر می تواند در ابتدا با توجه به اینکه شارژ می شود با سرعت کمتری نسبت به آنچه که ارائه می شود ، تخلیه شود. علاوه بر این ، انجام این کار پیشنهاد نمی شود زیرا باعث می شود طول عمر باتری پاور بانک کاهش یابد و به دستگاه شما نیز آسیب برساند.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

با افزایش اندازه همراه با نیازهای فزاینده در مصرف تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها ، عمر باتری عامل مهمی است که هنگام انتخاب یا به روزرسانی دستگاه دستی خود مورد توجه قرار می گیرد. برای تولید کنندگان مسئله بزرگی بوده است که چگونه محصولات خود را تا حد ممکن باریک جلوه دهند. اما ، هنوز هم قدرتمند و باتری است که به اندازه کافی طولانی ماندگار - به عنوان این دو چیز روند فعلی و هنجار است. برای دستیابی به اهداف ، صنعت "با استفاده از ابزارهایی مانند پاور بانک" مکمل "این کمبود را ارائه می دهد.

در این مقاله موارد اساسی برای آگاهی از نحوه عملکرد خرید شارژر همراه بانکهای برق ارائه می شود. این اصول راهنمای تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری در مورد نیاز پاوربانک به نیازهای شما و همچنین شناسایی بانک قدرت جعلی ظرفیت در بازار خواهد بود.

Aukey PB-Y3 Power Bank 30000


مقاله در ابتدا ارسال شده: 19 آوریل 2015. بروزرسانی شده: مه 2017.
پاوربانک چیست؟

پاوربانک وسیله الکترونیکی است که برای شارژ دستگاههایی که معمولاً از طریق پورت USB معمولی با 5 ولت شارژ می شوند ، استفاده می شود. معمولاً دارای باتریهایی است که دارای 3.7 ولت هستند. 18650 سلول باتری رایج ترین نوع باتری است که در بانکهای برق استفاده می شود. این باتری ها توسط سامسونگ ، ال جی ، پاناسونیک و سایر شرکت های الکترونیکی مشهور تولید می شوند. بانکهای قدرت وجود دارند که قادر به تأمین برق نوت بوک و لپ تاپ هستند اما در این پست این نوع موارد پوشش داده نمی شوند. با این حال ، علم پشت آن دقیقاً یکسان است.
اشتباهات رایج

افراد معمولاً در هنگام جستجوی چیزی برای خرید ، نیازهای نیروی خود را بر اساس ظرفیتی از پاوربانک تأمین می کنند. پاوربانک 2800mAh می تواند تلفن هوشمند من را باتری 1400 میلی آمپر ساعتی 2 بار شارژ کند. این یک اشتباه معمول است! در واقعیت ، این پاوربانک فقط می تواند 1 بار دستگاه شما را به طور کامل شارژ کند. اشتباه رایج دیگر این است که اکثر مردم فکر می کنند تمام بانک های قدرت با ظرفیت تبلیغ شده فقط یکسان هستند. خواه بانک مارک باشد یا عمومی. خوب ، بستگی به کیفیت دارد. گیج کننده؟ ادامه مطلب را بخوانید تا دلیل آن را دریابید.
انتخاب بانک قدرت مناسب

پاور بانک ها در اندازه های مختلف عرضه می شوند. از 2200mAh تا ظرفیت 20،000mAh. برای دستیابی به ظرفیت مورد نظر ، بانکهای قدرت معمولی با اتصال تعدادی باتری 18650 لیتیونی مونتاژ می شوند. هر باتری در حدود 2200-2800mAh ظرفیت دارد. این توضیح می دهد که چرا آنها با افزایش قابل توجهی همراه هستند. به عنوان مثال ، یک پاوربانک 5200mAh شامل 2 باتری با سرعت 2600mAh است.

باتری های به اصطلاح Li-Polymer نیز وجود دارد (بنابراین ، پاوربانک ها نیز وجود دارند). Li-Polymers با توجه به ظرفیت انعطاف پذیرتر هستند. با این حال ، تقریباً تقریباً مشابه است که بسیاری از پلیمرهای موجود در بازار هنوز هم هیبریدهای لیتیوم هستند.

برای اطلاع از پاوربانک مورد نیاز ، این مراحل را دنبال کنید:
1. از ظرفیت باتری تلفن هوشمند خود اطلاع داشته باشید.

این روی جعبه دستگاه شما نوشته شده است و گهگاه در دفترچه راهنما پیدا می شود. همچنین روی خود باتری چاپ می شود. اگر نمی خواهید به دنبال جعبه یا از بین بردن باتری (برای باتری های قابل جابجایی) باشید ، می توانید در غیر اینصورت در اینترنت جستجو کنید.
2. بدانید که تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما قادر به شارژ سریع تر است یا خیر.

به طور معمول ، تلفن های هوشمند می توانند به اندازه جریان 2A و تبلت ها به طور عادی رفتار کنند. آخرین تلفن های هوشمند منتشر شده دارای ویژگی های "شارژ سریع" هستند که می توانند به اندازه جریان 5A بپذیرند. با این حال ، این تنها با استفاده از یک شارژر سازگار استفاده می شود. واحدهای قدیمی تر به سختی می توانند جریان 1A را بپذیرند و متوجه خواهید شد که شارژر شما به جای A (Ampere) فقط با mA (میلی آمپر) امتیاز می شود. 1000mA برابر با 1A است. خوش شانس هستید اگر تلفن شما می تواند جریان بالاتر را بپذیرد. به راحتی می توانید با قرض گرفتن "شارژر سریع" و زمان شارژ دستگاه توسط آن توجه داشته باشید و نتایج را با شارژر اصلی مقایسه کنید.

با توجه به اینکه هنوز از 5v استفاده می کند ، خطر استفاده از شارژر با آمپر بالاتر وجود ندارد. این دستگاه فقط آنچه را که نیاز دارد از شارژر بیرون می آورد و به طور خودکار میزان شارژر فعلی ممکن را تشخیص می دهد. اگرچه در استفاده از شارژر با آمپر بالاتر ، مضراتی (تخریب سریعتر باتری) وجود دارد ، اما اغلب مورد غفلت قرار می گیرند زیرا مردم می خواهند کارهایی را که ممکن است سریع انجام شود - مانند شارژ تلفن.
3. بدانید که به چه میزان آب نیاز دارید.

دریابید که از یک پاور بانک به چه میزان نیرو نیاز دارید. اگر روزانه دو بار تلفن خود را شارژ می کنید ، باید به این نکته توجه داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر باتری تلفن شما 2000 میلی آمپر ساعت است ، برای شارژ دو بار به حدود 4000 میلی آمپر ساعت نیاز دارید.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

PowerCore Fusion 5000 یک ترکیب کوچک و منحصر به فرد از شارژر دیواری و پاوربانک است و در صورت تمایل به شارژر دیواری و پاوربانک در یک بسته بندی ، گزینه مناسبی است. هنگامی که به عنوان شارژر دیواری استفاده می شود ، ابتدا تلفن شما شارژ می شود و سپس خود را شارژ می کند. همچنین از 2 آمپر شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

در انتهای دم قیمت بسیار پایینی اما Astro E1 کاملاً قدیمی است. این یکی از قدیمی ترین مدل های پرفروش Anker است و همچنین سبکترین سبد 5000 میلی آمپر آن است. بین Astro E1 و PowerCore 5000 ، ما PowerCore 5000 را توصیه می کنیم زیرا این میزان در نصف زمان از Astro E1 شارژ می شود.
منابع دسته بندی بانکهای برق USB
برچسب زده شده 10000 mAH 20000 mAH + Anker Anker Astro Anker PowerCore + بهترین بانکهای قدرت باتری های خارجی باتری های خارجی بسته های باتری خارجی شارژ سریع سریع بانک قدرت مک بوک پاور بانک های موبایل باتری موبایل بسته های باتری موبایل Quickcharge 3.0 3.0 powerbacks شارژ سریع
بهترین بانکهای برق 10000 میلی آمپری
شارژرهای قابل حمل Anker: چیزهایی که باید قبل از خرید بدانید
16 فکر در مورد "Anker Powercore vs Powercore +، II، PD، Essential، Lite و Redux: بهترین بانکهای قدرت Anker را انتخاب کنید"

    ریا
    1 نوامبر 2019 در 5:33 صبح

    هنوز بین PowerCore + و PowerCore II اختلاف نظر وجود دارد. کدام یک با iPad Pro 2018 سازگار است؟ که بهتر است؟
    پاسخ
        کارشناسان قدرت قابل حمل
        1 نوامبر 2019 در 9:27 بعد از ظهر

        سلام ریا ،
        برای iPad Pro 2018 بهترین گزینه PowerCore Essential 20000 PD است که به تازگی راه اندازی شده است. این شارژر قابل حمل به سرعت شارژر اپل iPad iPad 2018 خود را سریع شارژ می کند و در حدود 6 تا 7 ساعت شارژر USB-C iPad Pro را سریع شارژ می کند. علاوه بر این ، PowerCore Essential 20000 PD همچنین در مدت 30 دقیقه آخرین آیفون های 11/11 Pro / XR / X8 / 8 + را از صفر تا 50٪ سریع شارژ می کند.
        با تشکر.
        پاسخ
    مارکو مارسیگلیا
    21 ژوئیه 2019 در 9:30 بعد از ظهر

    کاش اول این مطلب را خوانده بودم / پیدا کردم
    پاسخ
    گری میلر
    19 دسامبر 2018 ساعت 9:19 بعد از ظهر

    مشاوره عالی و خواندن عالی. اما ، فکر می کنم از اضافه وزن رنج می برم. می توانم از برخی توصیه ها استفاده کنم من و همسرم در ایالات متحده کمی مسافرت کرده ایم و اخیراً از سلول های آیفون 6 به XS برای من و XS Max برای او ارتقا یافته ایم. ما سال گذشته نیز 13 ″ MacBook Pros را خریداری کردیم. ما به آیفون های خود و MiFi Jetpack مجبوریم به هزینه های گاه به گاه بپردازیم اما نه لپ تاپ ها. من راحتی شارژ سریع تلفن ها و باتری ، 13 اونس را دوست دارم. یا کمتر ، در جیب (زیر 6 ″) ، دو درگاه شارژ ، و USB C از آنجا که شارژر اپل 60 وات 60 معمولاً در چمدان یا ماشین حمل ما قرار می گیرد. یک بار برای هر تلفن یک روز کافی است. من همچنین دوست دارم زیر 80 دلار بمانم.
    من تجربه خوبی در مورد محصولات Anker ، Aukey و RavPower داشته ام اما هرگز یک باتری را خریداری نکردم. آخرین موردی که من داشتم یک دستگاه ناشناخته بسیار کوچک بود که یک تلفن تلنگر قدیمی را شارژ می کرد اما هیچ چیز دیگری. فکر می کنم نظر شما را در مورد شارژرهای سریع شارژ PD خوانده ام و منطقی است. من همچنین فرض می کنم شارژر شارژر اپل 60 وات در استفاده از آیفون ها و باتری ها بی خطر باشد؟ فهمیدم به کابل های USB-C و Lighting احتیاج دارم. متشکرم.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

Anker PowerCore + 26800 PD مدل 30 واتی با خروجی شارژ USB-C PD 30 واتی است و از یک شارژر USB-C PD 30 واتی برخوردار است. این شارژر قابل حمل همچنین از شارژ USB-C PD با 30 وات برای مک بوک ها و لپ تاپ های USB-C پشتیبانی می کند و همچنین از شارژ USB 18-وات USB-C PD برای آخرین آیفون برای آخرین آیفون 11/11 Pro / Max ، XR / XS / Max / پشتیبانی می کند. تلفن های اندرویدی X / 8/8 + و سامسونگ ، پیکسل / ال جی / موتورو. PowerCore + 26800 PD با شارژر دیواری موجود در آن تنها در 4.5 ساعت شارژ می شود. لطفا توجه داشته باشید که این نسخه از USB-C PD (تا حدودی سریعتر از Quickcharge) پشتیبانی می کند و از QuickCharge 3.0 پشتیبانی نمی کند.

PowerCore + 26800 نسخه ورودی / خروجی Quickcharge 3.0 از پاوربانک فوق است. و از یک شارژر Quickcharge 3.0 بهره می برد

در پایان ، PowerCore 26800 ساده وانیلی با قابلیت شارژ سریع اما یک ویژگی قابل توجه - دارای ورودی های دوگانه است و از این رو می تواند در حدود 7 ساعت دوباره شارژ شود ، که سریع برای یک پاوربانک این ظرفیت است.
Anker PowerCore 13000 vs PowerCore + 13400
آنکر در مدل 13000 میلی آمپر ساعتی دو مدل دارد.
ویژگی های نسخه جدید!
PowerCore 15000 Redux PowerCore 15600 PowerCore 13000 C PowerCore 13000
خروجی Quickcharge> برای شارژ ورودی تلفن ها> برای شارژ سریع خود پاوربانک
شارژ سریع 2.4 آمپر برای آیفون و اندرویدی 0 تا 50٪ در 50 دقیقه 0 تا 50٪ در 50 دقیقه 0 تا 50٪ در 50 دقیقه 0 تا 50٪ در 50 دقیقه
وزن 9.5 اونس سبکترین وزن در کلاس 12.6 اونسی تقریباً به اندازه 8.5 200 PowerCore 20000 Light سبکترین در کلاس 8.5 اونس سبکترین در کلاس
یادداشت های ویژه ارزش زیادی برای پاوربانک فشرده پول
ظرفیت باتری عالی برای هر دلار و هر اونس
ارزش عالی برای پول
اما PowerCore 15000 Redux بهتر است توسط کابل USB-C با سرعتی مشابه USB معمولی (8 ساعت) شارژ می شود. ما PowerCore 15000 Redux را توصیه می کنیم ، مگر اینکه کاملاً نیاز به شارژ پاوربانک توسط USB-C Value for Money Compact Light PowerBank داشته باشید
ورودی / خروجی QuickCharge 3.0
تعداد پورت ها 2 2 2 2
PowerCore + 13400 تنها با خروجی QuickCharge 3.0 همراه است و اگر می خواهید یک بانک قدرت جمع و جور با خروجی QuickCharge اما با ظرفیت بیشتری نسبت به نسخه 10000 mAH بخرید ، گزینه مناسبی است. لطفاً توجه داشته باشید که نسخه قدیمی PowerCore + 13400 آیا از خروجی سریع شارژ پشتیبانی نمی کند و باید از آن جلوگیری کرد.

وانیل ساده PowerCore 13400 یک معامله کمتر شناخته شده با قیمت های فعلی آن است و گزینه مناسبی با ظرفیت بالاتر برای مدل های ساده وانیلی 10000 mah است.
Anker PowerCore 5000 vs PowerCore Slim 5000 در مقابل PowerCore Fusion 5000 در مقابل Astro E1

Anker چهار رده قدرت در گروه 5000 mAH دارد.
ویژگی های PowerCore II 6700 PowerCore Fusion 5000 PowerCore 5000 PowerCore + 3350

یادداشتهای ویژه دوستانه بسیار سبک ، کوچک و جیب شارژر دیواری قابل تاشو + پاوربانک> عالی برای مسافرت
2 آمپر شارژ سریع
2 آمپر سریع برای پاوربانک شارژ می شود
وزن 4.20 اونس (120 گرم) 4.23 اونس 4.8 اونس 2.7 اونس
تعداد پورت ها 1 2 1 1
ورودی / خروجی QuickCharge 3.0

PowerCore Slim 5000 پاوربانک فوق العاده باریک با اندازه هوشمند است که دارای 2 آمپر ورودی / خروجی و ظاهر عالی - با قیمتی ممتاز است.

PowerCore 5000 مدل استوانه ای کوچک است که شبیه به اندازه کوچکتر رژ لب PowerCore 3350 است. با این حال ، یکی از ویژگی های قاتل PowerCore 5000 این است که 2 آمپر شارژ سریع را ارائه می دهد (و همچنین 2 آمپر قابل شارژ سریع از پاوربانک). که نسخه 3350 ارائه نمی دهد.



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

آیا PowerCore 20000 Lite و PowerCore 20000 Redux جدیدتر از PowerCore 20100 هستند؟

PowerCore 20000 Lite و PowerCore 20000 Redux (منتشر شده در سال 2019) تا حد زیادی دارای ویژگی های شارژ و شارژ همانند PowerCore 20100 هستند و فقط در طراحی خارجی تفاوت دارند. لطفاً توجه داشته باشید که با وجود نام آن PowerCore 20100 حدود 1 اونس سبک تر و با قیمت پایین تر از PowerCore Lite 20000 است.

سه ویژگی شارژ اضافی PowerCore 20000 Lite در مقایسه با PowerCore 20100 هستند -

    Lite را می توان با استفاده از USB-C در زمان کمی سریعتر (حدود 8 ساعت) در مقایسه با حدود 10 ساعت توسط PowerCore 10000 شارژ کرد. بنابراین ، اگر تلفن USB-C دارید ، منطقی است اگر بخواهید به PowerCore 20000 Lite بروید. همچنین برای شارژ کردن پاوربانک از کابل شارژر تلفن خود استفاده کنید.
    Lite دارای پشتیبانی از حالت شارژ ترفند برای دستگاه های کم مصرف است
    حداکثر توان در هر پورت 3 آمپر در Lite به جای 2.4 آمپر در PowerCore 20100 است. با این وجود ، بازده ترکیبی کلی هر دو پاور هنوز یکسان است - 4.8 آمپر. پورت 3 آمپری Lite برای آیفون ها فایده ای ندارد. این تنها مفید است اگر تلفنهای Android خاصی داشته باشید (Google Nexus 5X / 6 / Pixel 2 / Pixel 2XL و Motorola Moto که از شارژ 3 آمپری پشتیبانی می کنند).

PowerCore 20000 Redux تنها یک ویژگی شارژ اضافی بیش از PowerCore 20100 دارد - Redux از حالت شارژ ترفند برای دستگاه های کم مصرف مانند هدفون های بی سیم پشتیبانی می کند. این همان است به غیر از PowerCore 20000 Redux دقیقاً ویژگیهای شارژ / شارژ مجدد با PowerCore 20100 را دارد.

اگر می خواهید پاوربانک شما در 5 ساعت با استفاده از یک شارژر دیواری Quickcharge که به طور جداگانه PowerCore II 20000 و PowerCore Speed ​​20000 QC خریداری شده است ، فوق العاده را در 5 ساعت شارژ کنید.
Anker PowerCore 26800 vs PowerCore + 26800

27000 mah بالاترین ظرفیت پاوربانک است که TSA برای چمدان های داخل کابین (حمل) در پروازها اجازه داده است. Anker در حال حاضر چهار مدل PowerCore 26800 میلی آمپر ساعتی دارد.
ویژگی های نسخه جدید! 45 وات USB-C PD PowerCore 26800 USB-C PD 45 وات با شارژر 60 وات USB-C PD PowerCore + 26800 USB-C PD 30 وات با 30 وات USB-C PD شارژر PowerCore + 26800 QC 3.0 PowerCore 26800

USB-C PD 45 وات 30 واتی
شارژ USB PD با 18 وات برای آیفون XS ، XS Max ، XR ، X ، 8 و 8+ 50٪ در 30 دقیقه
ورودی / خروجی QuickCharge 3.0 ورودی / خروجی USB-C PD / خروجی بهتر است ورودی USB / C PD / خروجی بهتر است
زمان شارژ کردن پاوربانک 3.5 ساعت 4 ساعت 5 ساعت 7 ساعت
ویژگی های ویژه خروجی 45 وات شارژ سریع را برای مک بوک ها و لپ تاپ های USB-C فراهم می کند. همچنین جدیدترین آیفون 11 ، 11 پرو ، XR ، X ، 8 ، 8+ ، و سامسونگ S10 S9 ، S8 و غیره را با شارژ سریع 30 مگابایت USB-PD برای شارژ مک بوک ، آخرین تلفن های هوشمند آندروید سامسونگ S10 S9 ، S8 ، آیفون 11 ، 11 تلفن Pro ، XR ، X ، 8 ، 8+ و غیره تلفن های سازگار Quickcharge 3.0 را تا 80 درصد در 30 دقیقه شارژ می کنند در مدت زمان 7 ساعت با استفاده از ورودی دوگانه ، بدون USB-C یا QC 3.0 شارژ می شوند
تعداد درگاهها 3 3 3 3

Anker PowerCore + 26800 45 وات USB-C PD جدیدترین با حداکثر خروجی شارژ USB-C PD با قدرت 45 وات مناسب برای مک بوک ها و لپ تاپ های USB-C است و از یک شارژر قدرتمند 60 واتی USB-C PD بهره می برد. پاوربانک با شارژر بسته بندی شده فقط در 3.5 ساعت شارژ می شود. PowerCore + 26800 45w PD از شارژ فوق العاده سریع 45-وات USB-C PD برای مک بوک ها و لپ تاپ های USB-C پشتیبانی می کند و همچنین از شارژ سریع USB-C PD با 18 وات (50٪ در 30 دقیقه) برای جدیدترین آیفون 11/11 Pro / گوشی های هوشمند Max ، XR / XS / Max / X / 8/8 + و سامسونگ ، Pixel / LG / Moto.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

Anker در حال حاضر هشت پاوربانک PowerCore را در برد 20000 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد. برای آخرین قیمت ها و پیوندهای خرید از تنها نمایندگی مجاز فروش Anker - AnkerDirect به جدول زیر مراجعه کنید.

ویژگی های نسخه جدید! USB-C PowerCore Essential 20100 PowerCore II 20000 USB-C PD PowerCore Speed ​​20000 PD با شارژر دیواری USB-C PD نسخه جدید! USB-C PD PowerCore Essential 20000 USB-C PD PowerCore Speed ​​20000

شارژ سریع 2.4 آمپر برای همه آیفون ها
آیفون 8/7 / 6s / 6 / 5s / SE
0 تا 50٪ در 40 دقیقه
iPhone 11/11 Pro / XR / X 8 + / 7 + / 6s +
0 تا 50٪ در 1 ساعت r آیفون 11 ، 11 پرو ، XR ، XS ، X ، 8 ، 8+ 0 تا 50٪ در 30 دقیقه آیفون 11 ، 11 Pro ، XR ، XS ، X ، 8 ، 8+ 0 به 50٪ در 30 دقیقه
2.4 آمپر شارژ سریع برای Androids 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت 0 تا 50 ~ در ~ 1 ساعت 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت
شارژ سریع برای Samsung S10، S9، S8، S7، Note 10/9/8 QC 2.0 ورودی / خروجی 50٪ در 30 دقیقه QC 2.0 ورودی / خروجی سازگار 50٪ در 30 دقیقه 50٪ در 30 دقیقه QC 3.0 ورودی / خروجی 50 در 30 دقیقه
USB C PD برای سریعترین شارژ آیفون 11، 11 Pro، XR، XS، X، 8، 8+ 0 تا 50٪ در 30 دقیقه 24 وات USB-C PD 18 وات USB-C PD
زمان شارژ Powerbank 12 ساعت با شارژر 2.4 آمپر 5 ساعت با شارژر Quickcharge 4 ساعت با شارژر 30 واتی USB-C PD 6 ساعت با شارژر 18w USB-C PD 5 ساعت با شارژر سریع
تعداد درگاه های 2 2 2 (1 USB و 1 USB-C) 2 (1 USB و 1 USB-C) 2
ویژگی های ویژه را می توان از طریق درگاه USB-C به میزان 12.2 اونس / 240 گرم شارژ کرد
پشتیبانی از ورودی / خروجی QC 2.0 برای سامسونگ S10 S9 ، S8 ، S7 و سایر Androids بهترین است
در 5 ساعت شارژ می شود خروجی جدید 24 وات USB-C PD خروجی
بهترین تلفن های هوشمند آندروید ، iPhone 11/11 Pro / XR / XS / 8/8 + و Macbook
در 4 ساعت شارژ می شود بهترین برای آیفون 11/11 Pro / Max XR / XS / 8/8 + iPad Pro ، همه پیکسل ها و جدیدترین تلفن های هوشمند آندروید ، QC 3.0 ورودی و خروجی ،
شرط بندی برای تلفن های سازگار Quickcharge 3.0 مانند HTC U11 ، LG V50 V40 G8 G7 ، سونی XZ1 و غیره در مدت 5 ساعت شارژ می شود

ویژگی های شارژ PowerCore 20000 Redux و 20000 Lite اکثراً مشابه PowerCore 20100 ساده است و از این رو در جدول بالا گنجانده نشده است.

به اختصار -

PowerCore Essential 20000 PD جدیدترین و پیشرفته ترین نسخه است که از حداکثر 18 وات خروجی USB-C PD حداکثر برای آیفون ها و تلفن های اندرویدی سامسونگ / پیکسل / ال جی / موتو و غیره پشتیبانی می کند. PowerCore Essential 20000 PD فقط در هر 4 ساعت با هر شارژر PD شارژ می شود و همچنین از شارژ سریع (50٪ در 30 دقیقه) برای جدیدترین آیفون 11 ، 11 Pro / Max ، XS Max ، XS ، XR ، X ، 8 و پشتیبانی می کند. 8 به علاوه همچنین آخرین تلفنهای سامسونگ S10 / S10 + / S9 + / S9 / S8 / S7 و نوت 10/9/8 / و غیره را از صفر تا 50٪ در 30 دقیقه شارژ می کند. علاوه بر این ، حتی از پورت USB معمولی نیز از QuickCharge 18 واتی پشتیبانی می کند.

Anker همچنین یک مدل USB-C PD 20000mah را با شارژر دیواری PD-30 وات به همراه - Powercore Speed ​​20000 PD با شارژر PD 30 واتی به فروش می رساند.

اگر می خواهید شارژ QuickCharge 3.0 / 2.0 برای تلفن های LG / Xiaomi ، دو مدل 20000 mAH Quickcharge خروجی PowerCore وجود دارد - PowerCore Speed ​​20000 QC با QC 3.0 و PowerCore II 20000 با QC 2.0 برای تلفن های سامسونگ. ما PowerCore Speed ​​20000 QC را برای تلفنهای Quickcharge 3.0 و PowerCore II 20000 برای تلفنهای سامسونگ S10 / S9 / S8 / S7 Note 10/9/8 / و غیره توصیه می کنیم که هر دو با استفاده از شارژرهای دیواری سریع شارژ حدوداً 4-5 ساعت طول بکشد. این هردو برای صاحبان آیفون که می خواهند در حدود 4-5 ساعت با استفاده از شارژرهای دیواری Quickcharge خریداری شده جداگانه شارژ شوند ، بسیار شگفت انگیز هستند.

PowerCore 20100 و PowerCore Lite 20000 از مدلهای وانیلی ساده هستند که حداقل 9-10 ساعت برای شارژ کردن آنها طول می کشد و برای صاحبان آیفون و خریداران آگاه از بودجه مناسب تری هستند.

در جزئیات -

بهترین اثبات و بهترین نسخه برای آخرین آیفون 11 ، 11 Pro / Max ، XS Max ، XS ، XR ، X ، 8 ، 8 به علاوه - PowerCore Essential 20000 PD و Anker Powercore Speed ​​20000 PD در 4 ساعت شارژ می شوند و می توانند آخرین آیفون ها را شارژ کنید 11 سری / XR / XS / X / 8/8 + از 0 تا 50٪ در 30 دقیقه. Powercore Speed ​​20000 PD همچنین مک بوک ها را با سرعت مناسب 24 وات شارژ می کند.

بهترین برای تلفن های اندرویدی شامل Samsung S10 / S10 + / S9 / S9 / S8 / S7 / Note 10/9 / Note 8 - PowerCore II 20000 و PowerCore Speed ​​20000 QC هر دو در حدود 30 دقیقه سریع ترین تلفن های اندرویدی را از 0 تا 50 درصد شارژ می کنند و در حدود 5 ساعت با استفاده از شارژرهای دیواری سامسونگ ، بیشتر شارژرهای دیواری اندرویدی یا هر شارژر دیواری Quickcharge شارژ شوید. از 0 تا 50 درصد در حدود 50-60 دقیقه.

بهترین برای آیفون های قدیمی (7/7 + / 6s / 6 / 6s + / 6 + / SE / 5s) - PowerCore 20100 و PowerCore Lite 20000 هزینه کمتری دارند و وزن کمتری از PowerCore II / QC دارند. در هر دو مورد آیفون ها از جمله آخرین آیفون 11 ، 11 Pro / Max ، XS Max ، XS ، X / 8 و غیره از 0 تا 50٪ در حدود 45-50 دقیقه شارژ می شوند. هر دو گوشی نیز در حدود یک ساعت بیشتر تلفنهای Android را از 0 تا 50 درصد شارژ می کنند. تنها نکته منفی آنها این است که هر دو پاوربانک با استفاده از یک شارژر دیواری 2.4 آمپر / 12 وات یا شارژر دیواری iPad 12 وات در حداقل 9-10 ساعت شارژ می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

بهترین برای تلفنهای Android از جمله Samsung S10 / S9 / S8 / S7 / Note 9 / Note 8 / Pixels - PowerCore Slim 10000 PD USB-C پاوربانک سریع ترین سامسونگ و سایر تلفن های جدید اندرویدی را از 0 تا 50 درصد در حدود 30 دقیقه شارژ می کند. و در 5 ساعت با استفاده از شارژرهای دیواری سامسونگ ، بیشتر شارژرهای دیواری Android یا هر شارژر دیواری USB-C PD شارژ شوید. این دستگاه همچنین به آیفونهای شارژ سریع ، از جمله آخرین آیفون XR ، XS Max ، XS ، X / 8 و غیره از 0 تا 50٪ در حدود 30 دقیقه می پردازد.

بهترین برای آیفون ها - Anker PowerCore Slim 10000 PD در حال حاضر بیشترین عایق بودن و ارزش پول بانک قدرت برای آیفون های فعلی و آینده است. PowerCore Slim 10000 PD با جدیدترین شارژ USB-C PD ، آخرین آیفون ها (آیفون 11 ، 11 پرو / مکس ، XS حداکثر ، XS ، XR ، X / 8/8 +) را از 30 تا 50 دقیقه شارژ می کند. این پاوربانک نیز تنها در 3.5 ساعت سریعتر از هر پاوربانک ظرفیت دیگر Anker 10000 mah شارژ می شود. PowerCore Slim 10000 PD آیفون XS / XS Max / X / 8 را دو بار و آیفون 7/6 و غیره را سه بار شارژ می کند. همچنین تنها پاوربانک 10000 mah آنکر با دو درگاه شارژ است و این به شما امکان می دهد دو آیفون را به طور همزمان از آن شارژ کنید. برای شارژ در 3.5 ساعت ، ما شارژر دیواری Anker Powerport PD2 را پیشنهاد می کنیم. این شارژر دیواری دو پورت همچنین در 30 دقیقه با سرعت سریع آیفون 11 ، 11 Pro / Max ، XS Max / XS / XR / X / 8/8 + را شارژ می کند.

PowerCore 10000 و PowerCore Lite 10000 (یا PowerCore 10000 Redux) بهترین گزینه های بعدی برای آیفون ها به خصوص آیفون های 7 / 6s / 6/5 / SE هستند. هر سه آیفون شامل جدیدترین آیفون 11 ، 11 Pro / Max ، XS Max ، XS ، X / 8 و غیره را شارژ خواهند کرد و از حدود 0 تا 50 درصد در حدود 50 دقیقه از آن استفاده می کنند. همه اینها همچنین در حدود یک ساعت بیشتر تلفنهای Android را از 0 تا 50 درصد شارژ می کنند. تنها نکته منفی وجود دارد که با استفاده از یک شارژر دیواری 2.4 آمپر / 12 وات یا شارژر دیواری iPad 12 وات ، هر سه باند برق در حداقل 7-8 ساعت شارژ می شوند.

بهترین گزینه برای iPhone 7 / 6S / 6/5 / SE در صورتی که بخواهید بانک قدرت شما در 5 ساعت با استفاده از شارژرهای دیواری Quickcharge به صورت جداگانه خریداری شده یا شارژر دیواری موجود Samsung / QC 3.0 موجود در تلفن خود ، فوق العاده را شارژ کند: PowerCore II 10000 Slim و PowerCore II 10000

آیا PowerCore 10000 Lite و PowerCore 10000 Redux بهتر هستند زیرا اینها جدیدتر هستند؟
تفاوت PowerCore 10000 Lite در مقابل PowerCore 10000 Redux
به یک PowerCore 10000 Redux به عنوان PowerCore 10k خوب قدیمی در یک بسته جدید کاملاً باریک فکر کنید. Lite 10000 دارای دو ویژگی اضافی نسبت به Redux - شکل باریک و ورودی USB-C اضافی. این بدان معنی است که شما می توانید Lite 10000 را با شارژر USB-C تلفن خود و بدون کابل اضافی جدید شارژ کنید

PowerCore 10000 Redux تنها یک ویژگی شارژ اضافی را نسبت به PowerCore 10000 قدیمی ارائه می دهد - این حالت شارژ ترفند برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند هدست های بی سیم ، باند تناسب اندام و غیره دارد.

PowerCore Lite 10000 دارای سه ویژگی اضافی نسبت به PowerCore 10000 است - همان حالت شارژ کردن ترفند را به عنوان Redux دارد ، از طریق USB-C (علاوه بر میکرو USB) شارژ می شود ، و باریک 0.6 اینچ است.

لطفاً توجه داشته باشید که PowerCore 10000 Redux (7 اونس) یا Lite 10000 (7.4 اونس) سبکتر از PowerCore 10000 (6.4 اونس) نیستند. با وجود نام آن ، PowerCore 10000 نسبت به PowerCore Lite 10000 سبک 1 اینچ سبک تر و با قیمت کمتری است. Lite 10000 باریک تر و باریک تر (0.6 اینچ / 15 میلی متر) است و از این رو قابل جیب تر است. از بین این سه مورد ، بهترین انتخاب PowerCore Lite 10000 به عنوان باریک است و با شارژر تلفن USB-C شما شارژ می شود.

Lite 10000 و 10000 Redux دارای سرعت شارژ و شارژ همانند PowerCore 10000 هستند اما فقط به شکل دیگری و طراحی بیرونی جدیدتر آمده اند. هر سه مورد برای شارژ مجدد حداقل 8 ساعت زمان دارند!

اگر می خواهید یک پاور بانک سریعتر شارژ کنید ، از Lite / Redux خودداری کنید و در عوض PowerCore Slim 10000 PD یا PowerCore II 10000 Slim را خریداری کنید:

    PowerCore Slim 10000 PD دارای USB-C PD است که سریع تمام آیفون ها از جمله 11 ، 11 Pro / Max ، XR / XS / X / 8 / سامسونگ / سایر گوشی های اندرویدی را شارژ می کند. پاوربانک در 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
    PowerCore II 10000 باریک سریع تمام تلفن های سامسونگ و Androids را شارژ می کند و طی 4.5 ساعت شارژ می شود.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

Anker در حال حاضر 11 پاوربانک PowerCore را در برد 10000 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد - پنج جدول در جدول زیر و 10000 PD ، PD Redux ، Metro PD ، 10000 Redux ، 10400 و Lite 10000
ویژگی های نسخه جدید! USB-C PD PowerCore Slim 10000 USB-C PD 18W
PowerCore II 10000
PowerCore II Slim 10000 PowerCore 10000 نسخه جدید! USB-C PowerCore Slim 10000

شارژ سریع 2.4 آمپر برای همه آیفون ها
7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه
7 + / 6s + / 6 + 0 تا 50٪ در 1 ~ ساعت
8/7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه
11/11 Pro / XR / X 8/8 + / 7 + / 6s + 0 تا 50٪ in 1 ~ hr
8/7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه
11/11 Pro / XR / X 8/8 + / 7 + / 6s + 0 تا 50٪ in 1 ~ hr
8/7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه
11/11 Pro / XR / X 8/8 + / 7 + / 6s + 0 to 50٪ in 1 hr
8/7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه
11/11 Pro / XR / X 8/8 + / 7 + / 6s + 0 to 50٪ in 1 hr
2.4 آمپر شارژ سریع برای سامسونگ های قدیمی و سایر Androids 0 تا 50 in در 1 ~ ساعت 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت 0 تا 50 in در ~ 1 ساعت
سریعترین شارژ USB-C PD برای آیفون 11 ، XR ، 11 Pro / Max ، XS ، XS Max ، X / 8/8 +
0 تا 50٪ در 30 دقیقه USB-C PD با 18 وات
iPhone 11، XR، 11 Pro / Max، XS، XS Max، X / 8/8 + 0 تا 50٪ در 30 دقیقه
سریعترین شارژ برای سامسونگ S10 ، S9 ، S8 ، S7 Note 10/9/8
0 تا 50٪ در 30 دقیقه 0 تا 50٪ در 30 دقیقه 0 تا 50٪ در 30 دقیقه
خروجی QuickCharge 3.0 (برای شارژ دستگاه ها) USB-C PD با 18 وات بهتر است QC 2.0 50٪ شارژ در 30 دقیقه QC 2.0 50٪ شارژ در 30 دقیقه
زمان شارژ کردن پاوربانک 3.5 ساعت با شارژر دیواری USB-C PD 4 ساعت با شارژر دیواری Quickcharge 4 ساعت با شارژر دیواری Quickcharge 7 ساعت 7 ساعت
ویژگی های ویژه USB-C PD ، دو درگاه @ 6.8 اونس / 190 گرمی Ultralight (6.8 اونس / 198 گرم) فوق العاده باریک در 0.6 اینچ (7.8 اونس) Ultralight (6.3 اونس / 180 گرم) برای درگاه های USB-C و میکرو USB برای شارژ بانک قدرت
فوق العاده باریک (7.5 اونس / 210 گرم)
تعداد درگاههای شارژ 2 (یک USB-C PD با 18 وات + یک USB معمولی 12 واتی) 1 1 1 1

سرعت و ویژگی های شارژ / شارژ PowerCore 10000 Redux و Lite 10000 ، PowerCore 10400 مانند PowerCore Slim 10000 هستند و از این رو در جدول بالا گنجانده نشده است. PD Redux ، 1000 PD و Metro PD دارای ویژگی های شارژ مشابه Slim 10000 PD هستند.

تجزیه و تحلیل سریع نشان می دهد که جدیدترین پاوربانک های PowerCore PD و PowerCore II از ورودی / خروجی شارژ سریع (USB-C PD یا QuickCharge) پشتیبانی می کنند ، به این معنی که این هر دو می توانند تلفن های شما را سریعتر شارژ کرده و در حدود 4 تا 5 خود را سریع شارژ کنند. ساعت ها.

به اختصار -
شارژر قابل حمل pd برای iPhone XI و XRR
PowerCore Slim 10000 USB-C PD انتخاب برتر ما است. باریک و سریع شارژ آخرین آیفون های 11 ، 11 پرو ، XR / X / 8/8 + و سامسونگ S10 / S9 / 8 / توجه 10/9/8 از صفر تا 50٪ در 30 دقیقه

پاوربانک PowerCore Slim 10000 PD 18 واتی USB-C PD که اخیراً منتشر شده است ، در کل انتخاب برتر ماست. این گوشی هر دو آیفون 11 ، 11 Pro / Max ، XR / XS / Max / XS / X / 8/8 + را در مدت 30 دقیقه از صفر تا 50٪ و همچنین آخرین تلفن های سامسونگ / Android دیگر را با سرعت سریع شارژ می کند. شارژ USB-C PD با 18 وات. در شارژرهای سامسونگ S10 / S9 یا هر شارژر 18 واتی با قدرت PD فقط در 3.5 ساعت شارژ می شود.

حتی اگر آیفون 7/7 Plus / 6 / 6s / 5s / SE و غیره دارید ، PowerCore Slim 10000 PD یک انتخاب خوب در آینده است ، در صورتی که در 1-2 سال آینده تلفن خود را به روز کنید.

PowerCore II 10000 Slim بهترین انتخاب ما است. به خصوص در صورت داشتن تلفن اندرویدی با شارژر میکرو USB مانند سامسونگ S5 / S4 مناسب است. این دستگاه تمام ویژگی های شارژ سریع PowerCore II 10000 را دارد و بسیار باریک تر از PowerCore + 10500 است و آن را به یک پاوربانک عالی با جیب تبدیل می کند. در 4 ساعت شارژ می شود و بیشتر آندروئیدها را در 30 دقیقه صفر تا 50٪ و آیفون های 11 ، 11 Pro / Max ، XR / XS / X / 8/7/6 را از صفر تا 50٪ در 40-50 دقیقه شارژ می کنند.
PowerCore II در مقابل PowerCore Lite در مقابل PowerCore Redux
PowerCore II 10000 Slim به دلیل پشتیبانی شارژ سریع 18 ساعته سامسونگ S10 ، S9 ، S8 ، Note 8/9 و زمان شارژ 4 ساعته در بسته بندی قابل جیب 0.6 اینچی ، دومین انتخاب در 10000 mah است.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پاوربانک

PowerCore ، PowerCore + ، PowerCore II ، PowerCore PD ، PowerCore Lite و PowerCore Redux شش سری اصلی پاوربانک فعلی Anker هستند - شاید شناخته شده ترین مارک پاور بانک در جهان. برای اکثر امتیازات باتری ، متوجه خواهید شد که Anker دارای چندین مدل پاوربانک تحت برندهای Powercore و Powercore + (و همچنین PowerCore PD ، II ، PowerCore Lite و Redux) است. لطفاً توجه داشته باشید که نام تجاری Anker در حال حاضر منسوخ شده است و توصیه می شود فقط برای خرید بهترین مارک های PowerCore PD / PowerCore II / PowerCore + / Powercore خریداری کنید تا بهترین ارزش را برای پول و آخرین ویژگی ها کسب کنید.

Anker در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از بانکهای قدرت به ظاهر مشابه ، با مجموعه ها و قیمت های مختلف ، از جمله برخی از ویژگی های منسوخ را ارائه می دهد. حتی می توانید در نهایت خرید یک پاوربانک قدیمی ، آهسته و منسوخ را با قیمتی بالاتر از یک پاور بانک مدرن Anker انجام دهید!

به عنوان مثال ، Anker دارای 11 نوع باورنکردنی بانکهای PowerCore ، PD ، Lite ، Redux ، PowerCore II و PowerCore + در ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ، هشت نوع مدل های مختلف Powercore / Lite / Redux و Powercore + در ظرفیت 20000 mah ، چهار Powercore بانکهای برق با ظرفیت 26800mAH و دو شارژر قابل حمل PowerCore در ظرفیت 13000 Mah (و دو مورد دیگر در 15000 mah).

در ابتدا ، ما به سرعت تفاوت همه بانکهای برق Anker PowerCore PD ، II ، Essential و Lite / Redux را در تمام ظرفیت ها توضیح می دهیم تا در انتخاب بهترین پاور بانک به شما کمک کند. ما مدلهای منسوجات شارژرهای قابل حمل PowerCore را از جداول مقایسه خود خارج کرده ایم.

شماره 1 پاوربانک های PowerCore PD USB-C PD جدیدترین و از رده های برتر هستند - اگر می خواهید آخرین آیفون های 11 ، 11 پرو ، 11 پرو / مکس ، XR / XS / XS Max / 8/8 + را با سرعت سریع شارژ کنید. صفر تا 50٪ در 30 دقیقه از طریق کابل USB-C تا Lightning ، فقط این بانکهای قدرت Anker می توانند این کار را انجام دهند. این تلفن ها همچنین سریعاً (0 تا 50٪ در 30 دقیقه) تمام تلفن های سامسونگ S / Note 10/9/8 و همه پیکسل ها را شارژ می کنند. شارژرهای iPhone 3 Pro / 11 Pro Max / Pixel / Note 10/10 + یا شارژرهای iPad Pro 11 / 12.9 یا شارژرهای iPad Pro 11 / 12.9 یا شارژرهای iPad Pro 11 / 12.9 یا با سرعت فوق العاده در 3-4 ساعت به طور مستقیم از طریق درگاه USB-C شارژ می شوند. می توانید یک شارژر USB-C PD دریافت کنید. شارژر PD همچنین تمام جدیدترین آیفون ها را از سری 8 ، 8+ گرفته تا X / XR / 11 شارژ می کند. این پاور بانک ها همچنین می توانند در 5-8 ساعت به شارژرهای USB S / Samsung S / Note و شارژرهای معمولی Apple iPhone 5 واتی با استفاده از کابل USB-A تا C در 11-20 + ساعت شارژ شوند.

    PowerCore Slim 10000 USB-C PD تعطیلات فصل تعطیلات (2 charges هزینه کامل برای آیفون 11/11 Pro / XR / X / 8 + / S10 / S9 / S8)
    PowerCore 10000 PD Redux (هزینه 2 پوند) نسخه کمی باریک تر.
    PowerCore Essential 20000 PD تعطیلات فصل تعطیلات (4 charges هزینه)
    Powercore Speed ​​20000 PD با شارژر PD 30 واتی (4 پوند) با شارژر PD 30 واتی
    PowerCore 26800 PD 30 وات با شارژر PD 30 واتی (هزینه 5-6 پوند). برای مک بوک ها
    PowerCore 26800 PD 45 وات با شارژر PD 60 واتی (هزینه 5-6 پوند). برای شارژ سریع مک بوک ها و لپ تاپ های USB-C

شماره دوم سری دوم PowerCore II اینها فقط برای درگاه شارژ پاوربانک میکرو USB وجود دارند و از طریق درگاه USB-C نمی توان آنها را شارژ کرد. تمام پاوربانک های سری PowerCore II سری 30 تلفن های S / Note / A سامسونگ از جمله S10 / S10 + / S9 / S9 + / S8 / S7 و LG / Moto را سریع شارژ می کنند (0 تا 50٪ در 30 دقیقه). شارژرهای سامسونگ / ال جی / موتو یا Quickcharge 3.0 با شارژرهای سامسونگ / ال جی / موتو یا Quickcharge 3.0 ، همه این موارد را می توانید در 5 تا 7 ساعت سریع شارژ کنید. شارژرهای iPhone اینها را در 11 ساعت تا 20+ ساعت (برای 20000mah) شارژ می کنند

    PowerCore II 10000 (2 پوند هزینه کامل برای آیفون 11/11 Pro / XR / X / 8 + / S10 / S9 / S8)
    PowerCore II 10000 باریک (2 پوند هزینه) نسخه باریک
    PowerCore II 20000 تعطیلات فصل تعطیلات (4 پوند هزینه)
    PowerCore + 26800 Quickcharge 3.0 بدون شارژر QC 3.0
    PowerCore + 26800 Quickcharge 3.0 با شارژر QC 3.0 تعطیلات فصل تعطیلات (هزینه 5-6 پوند).

شماره 3 PowerCore Essential / Slim / Lite Powerbanks - این دو پورت برای شارژ کردن پاوربانک ها (USB-C و micro-USB) دارد. با این حال ، توجه داشته باشید که حتی اگر این پاوربانک ها می توانند از طریق درگاه USB-C شارژ شوند ، اما آنها نمی توانند تلفن را از طریق درگاه USB-C شارژ کنند و نمی توانند سریعترین سامسونگ یا آخرین آیفون های 11 / XR / XS را شارژ کنند و غیره. آیفون ها ، سامسونگ ها ، LG / Moto / Androids های دیگر با سرعت شارژ در حدود 2 آمپر تا 2.4 آمپر (صفر تا 50٪ در 50-60 دقیقه). این موارد همچنین در حالت شارژ ترفند برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند گوشواره های بی سیم وجود دارد. هزینه های سامسونگ / ال جی / موتور این هزینه ها را در 7-10 ساعت شارژ می کند و شارژرهای آیفون این نیروگاه ها را به طور کامل در 11 ساعت تا 20+ ساعت شارژ می کنند (برای 20000mah)

    PowerCore Lite 10000 (2 charges هزینه کامل برای آیفون 11/11 Pro / XR / X / 8 + / S10 / S9 / S8) ضخامت نیم اینچ. اندازه تلفن
    PowerCore Slim 10000 (2 پوند) ضخامت نیم اینچ. اندازه تلفن
    PowerCore Lite 20000 تعطیلات فصل تعطیلات (4 پوند هزینه) خروجی حداکثر 24 واتی
    PowerCore Essential 20100 (4 پوند هزینه) خروجی حداکثر 15 واتی

شماره 4 بانکهای قدرت PowerCore / PowerCore Redux اساسی ترین هستند. اینها فقط درگاه سنتی میکرو USB برای شارژ کردن پاوربانک دارند. PowerCores تمام آیفون ها ، سامسونگ ها ، LG / Moto / Androids های دیگر را با سرعت شارژ شارژ می کند



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()