بهترین پاوربانک 2020
نوشته شده توسط : پاوربانک

6 بهترین بانک قدرت با پشتیبانی سریع شارژ 3.0
Namrata Gogoi 19 فوریه 2019

بسیاری از تلفن ها به دلیل استفاده مداوم از تلفن ما ، کل روز دوام ندارند. اگر همیشه در حال حرکت هستید و هیچ دسترسی به پریز برق ندارید ، می توانید با آن ارتباط بیشتری برقرار کنید. اگر در Wi-Fi نیستید ، این موضوع بدتر می شود ، زیرا تلفن ها هنگام اتصال به LTE کارایی کمتری دارند.
بهترین بانکهای برق با شارژ سریع 3 0

بدیهی ترین راه حل برای افرادی که آب بیشتری می خواهند سرمایه گذاری در بانک های قدرت است. و اگر تلفن هوشمند شما از پشتیبانی سریع شارژ 3.0 برخوردار است ، آن را سریع و سریع سوخت گیری کنید.

در این پست امروز لیستی از بهترین بانکهای برق Quick Charge 3.0 را ارائه می دهیم. اما قبل از اینکه به آن بپردازیم ، بیایید ببینیم در هنگام خرید یکی باید چه چیزی را بررسی کنید.
توجه: استاندارد سریع شارژ Qualcomm با سایر فناوری های شارژ متفاوت است. قبل از خرید خود ، اطمینان حاصل کنید که تلفن شما Quick Charge 3.0 سازگار است تا کار کند.
در هنگام خرید بانکهای قدرت به دنبال چه چیزی باشید

آیا پاوربانک شما جعبه های زیر را بررسی می کند؟

    زمان شارژ
    قابلیت حمل محصول (وزن و حجم) محصول.
    آیا پوشش گارانتی دارد؟
    آخرین ، اما مهم نیست ، ظرفیت واقعی.

شما نمی خواهید در دستگاهی سرمایه گذاری کنید که شارژ آن ابداع شود. اگر به دنبال محصولی هستید که تلفن شما را با سرعت قابل توجهی خوب سوخت می کند ، باید همین کار را با خودش انجام دهد.
بهترین بانکهای برق با شارژ سریع 3 0 2

بعلاوه ، ضرر تبدیل و ظرفیت واقعی را نیز در نظر بگیرید. بله ، بانکهای برق قدرت بیشتری دارند. با این حال ، اشتباه است که فرض کنیم که یک شارژر قابل حمل 5000mAh قادر به دو بار شارژ کامل باتری 2500 میلی آمپر ساعت باشد.

پس چگونه آن را محاسبه می کنید؟ بیایید نگاهی بیندازیم.
همچنین در Guiding Tech
7 باتری تلفن هوشمند اسطوره هایی که باید از باور کردن دست بکشید
بیشتر بخوانید
نحوه محاسبه ظرفیت پاور بانک

به طور پیش فرض ، امتیاز قدرت یک گوشی در 5 ولت محاسبه می شود. اما وقتی صحبت از پاور بانک ها می شود ، از آنجا که سلول های باتری لیتیوم یون را درون خود حمل می کنند ، 3.7 ولت تخمین زده می شود. طبیعتاً ، این امر باعث كاهش چرخه بار می شود.
بهترین بانکهای برق با شارژ سریع 3 0 1

محاسبه ظرفیت واقعی برخلاف بازار مورد نیاز کمی ریاضی دارد. به عنوان مثال ، اگر یک پاوربانک ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت داشته باشد ، در کل انرژی 18500mWh خواهد بود (5000mAh x 3.7V ، mWh در ساعت-وات).

بنابراین ، اگر آن را در 5 ولت تبدیل کنیم ، ظرفیت ذخیره شده 3700mAh (18500mWH / 5V) خواهد بود. حال این ظرفیت باید قوانین ساده فیزیک مانند مقاومت و کاهش گرما را در نظر بگیرد. همچنین ، بازده تبدیل به محاسبه می رسد که در نهایت ظرفیت تقریباً واقعی یک پاور بانک معمولی 5000 میلی آمپری را تعیین می کند.

همچنین ، سیم کوتاه تر ، مقاومت کمتری خواهد داشت. از این رو سیم شارژ کوتاهتر بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.
1. بانک قدرت قابل حمل AUKEY 30000mAh
پاوربانک قابل حمل USB-C Aukey 30000mAh

خریداری پاوربانک انکر
پاوربانک قابل حمل USB-C Aukey 30000mAh
پاوربانک شیائومی خرید
پاوربانک قابل حمل Aukey 30000mAh USB-C دارای بیش از 67٪ بررسی مثبت است و برچسب انتخاب آمازون را نشان می دهد. این یکی ظرفیت دیوانه 30000 میلی آمپر ساعت است. به طور طبیعی ، ظرفیت عظیم به معنای آن است که شما باید با وزن خود مقابله کنید. با ورود به درگاه های ورودی و خروجی ، این یک خروجی QC 3.0 ، یک درگاه USB Type-C در 3 ولت که به عنوان ورودی نیز دو برابر شده است ، و یک پورت USB سوم نیز که شارژ سریع در 2.4A دارد.

درگاه Micro USB برای ورودی از پشتیبانی شارژ 2.4A بهره می برد. در 30000mAh ، می توانید ظرفیت واقعی پاوربانک را حدود 20000mAh داشته باشید ، که برای اکثر کاربران قدرت کافی است.

تا آنجا که به تجربه کاربر مربوط می شود ، نظرات بسیار خوبی را جمع آوری می کند که بسیاری از کاربران از خدمات مشتری Aukey استقبال می کنند.
نقد و بررسی Aquey 30000M Ah Usb C Portable Power Bank Portable

در روند نزولی ، این یکی از چراغ های LED اعلان اختصاصی را ندارد. دکمه پاور رنگ را نشان می دهد تا میزان قدرت مختلف را نشان دهد تا به شما در شناخت وضعیت کمک کند.

ابعاد: 5.9 x 3.3 x 1.1 اینچ

وزن: 1.3 پوند

پاوربانک قابل حمل AUKEY با قیمت 59.99 دلار است.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: