راهنمای PowerBank
نوشته شده توسط : پاوربانک

بهترین Powerbanks بلندگو بلوتوث
آخرین بروزرسانی: 27 ژانویه ، 2020 کارشناسان قدرت قابل حمل
راهنمای PowerBank از خواننده پشتیبانی می کند. هنگامی که از طریق پیوندها در سایت ما خریداری می کنید ، ممکن است یک کمیسیون وابسته کسب کنیم.

بلندگوهای بلوتوث در چند سال اخیر بسیار محبوب شده اند. برخی از جدیدترین بلندگوهای بلوتوث همچنین دارای عملکردی با پاوربانک هستند که به شما امکان می دهد از باتری داخلی بلندگوها برای شارژ تلفنهای هوشمند خود استفاده کنید. از آنجا که بیشتر این بلندگوهای بی سیم بلوتوث عموماً در خارج از منزل مورد استفاده قرار می گیرند ، این ویژگی اضافی برای شارژ تلفن بسیار مفید است زیرا در صورت کم مصرف بودن باتری ، می توانید تلفن خود را به صورت خرج کردن شارژ کنید.

ما بانکهای قدرت بلندگو بلوتوث را ارزیابی کرده ایم و گزینه های برتر ما را بر اساس کیفیت صدای خروجی آنها ، زمان اجرا ، کیفیت ساخت و ارزش پیشنهادی پول انتخاب کرده ایم.
بهترین کابل بلندگو بلوتوث Powerbank
بلندگو بلوتوث قابل حمل ضد آب JBL شارژ 3
بهترین پاوربانک بلندگو بی سیم
شارژر JBL 3 در رنگ های چشم نواز موجود است و به دلیل وضوح صدا و قیمت آن بهترین انتخاب ما است

بلندگو بلوتوث قابل حمل JBL Charge 3 انتخاب برتر ما در میان بانکهای قدرت بلندگو بی سیم بلوتوث است. JBL Charge 3 ترکیبی از کیفیت صوتی بالا ، قابلیت حمل ، ناهمواری و ویژگی ها و همچنین قیمت مناسب را ارائه می دهد که به راحتی آن را به انتخاب شماره 1 تبدیل می کند. JBL Charge 3 دارای مدت زمان پخش 20 ساعت چشمگیر و دارای خروجی بسیار متعادل از باس های بالا ، میانه و باس است. بلندگو ضد آب IPX7 است (می تواند به مدت 30 دقیقه در آب 3 پا به طور کامل آب شود) و این امر را برای فضای بیرون کامل می کند.

این بلندگو فقط 1.7 پوند وزن دارد (حدود 750 گرم) و در تعدادی رنگ چشم نواز وجود دارد. حداکثر خروجی صدا 20 وات (2 10 10 وات) است. بلندگوهای چندگانه JBL Charge 3 را می توان با هم زنجیر کرد تا تجربه صوتی را تقویت کنید. JBL Charge 3 همچنین دارای یک اسپیکر داخلی است.

به نظر می رسد JBL Charge 3 حتی در حداکثر حجم صدا بسیار عالی است و کیفیت ساخت خوب این معامله را برای ما پلمپ می کند. در صدر آن ، این یک معامله بهتر از نزدیکترین رقیب خود - سونی XB31 است.

JBL Charge 3 دارای باتری 6000 میلی آمپر می باشد که تقریباً یک بار با چند ساعت زمان پخش در اسپیکر ، تقریباً تمام گوشی های هوشمند را شارژ می کند.

آنچه دوست داریم

    کیفیت صدای عالی
    باتری پاوربانک 6000 میلی آمپر
    می توانید آیفون 8/7 / 6s را دو بار شارژ کنید.
    می توانید آیفون XR / XS / X ، تمام سامسونگ و سایر تلفن های اندرویدی را حداقل یک بار شارژ کنید.
    زمان پخش 20 ساعته
    ساخت و سازهای ناهموار
    IPX7 ضد آب (غوطه وری 1 متر)
    وزن سبک (1.7 پوند)
    رنگ و طراحی چشم نواز
    چندین بلندگو را می توان به صورت بی سیم با هم زنجیر کرد

آنچه دوست نداریم

    بدون اتصال NFC

بهترین Powerbank بلندگو بلوتوث به طور کلی (اجرای نزدیک بسیار نزدیک)
سونی SRS-XB32
بلندگو بلوتوث پاوربانک
 سونی XRS-XB32 دارای طراحی چشم نواز با ویژگی چراغ های چشمک زن LED است

سونی SRS-XB32 بلافاصله در پشت انتخاب شماره 1 ما قرار دارد و پاوربانک بعدی بلوتوث مورد علاقه ما است. Sony SRS-XB32 در یک بسته جمع و جور صدا با کیفیت بالا را ارائه می دهد و همچنین برخی از ویژگی های فانتزی را ارائه می دهد.

این شارژ JBL 3 را در هر بخش تطبیق می دهد یا ضرب می کند. سونی SRS-XB32 وضوح موسیقی کمی بهتر و خروجی بیس پانچ بیشتر از JBL Charge 3. ارائه می دهد. با این حال ، این برای مزایای عملکرد آن بسیار بالا است و این تنها دلیلی است که ما آن را در شماره 2 داریم. در غیر این صورت ، Sony SRS-XB32 بهترین بلندگو بلوتوث کوچک صداست.

در حالی که مدت زمان باتری ادعا شده 24 ساعت است ، در آزمایشات ما متوجه شدیم که حدود 15 ساعت عمر باتری در حجم متوسط ​​دارد که تنها در مقادیر مشابه مشابه ، کمی بهتر از شارژ JBL 3 است.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: