بهترین پاوربانک ای دیتا 2020
نوشته شده توسط : پاوربانک

آیا TSA و FAA به شارژرهای قابل حمل در هواپیماها اجازه می دهند؟
فهرست مطالب را نشان می دهد

با استفاده از پاور بانک ها ، بسیاری از مردم نمی دانند اجازه دارند آنها را به هواپیما برسانند یا خیر. صنعت هواپیمایی در رابطه با موارد مجاز در هواپیما بسیار سختگیرانه شناخته شده است ، اما متأسفانه ، آنها در برقراری ارتباط صریح قوانین و مقررات مربوط به بانکهای برق و باتریهای دیگر خوب نیستند. بنابراین دانستن و پیروی از این محدودیت ها به مسافران کمک می کند تا از مشکلات جلوگیری کنند و از یک سفر بدون استرس لذت ببرند.

بنابراین ، آیا شارژرهای قابل حمل در هواپیماها مجاز هستند؟

پاسخ کوتاه بله است.

با این حال ، هنگامی که شما به جزئیات نظارتی شیرجه می شوید کمی پیچیده تر می شود.
مدل های پاوربانک که در هواپیماها مجاز هستند

در اینجا برخی از بهترین مدل های پاور بانک که می توانید خرید پاوربانک adata با اطمینان هواپیماها را در طی پروازهای آینده خود انجام دهید:
INIU 10000mAh
INIU 10000mAh

بررسی شارژر قابل حمل INIU 10000mAh در خط تولید 2019 خود ، INIU Technology بانک قدرت قابل حمل BI-B1 10000mAh را برای ما به ارمغان می آورد ،
بیشتر بخوانید
Anker PowerCore 13000mAh
Anker PowerCore 13000mAh

بررسی شارژر قابل حمل Anker PowerCore 13000mAh در جستجوهای بی پایان برای بهبود ، Anker با Anker PowerCore روبرو شده است
بیشتر بخوانید
شارژر خارجی AUKEY 20000mAh
شارژر خارجی AUKEY USB C 20000mAh

اگر از من خواسته شد این وسیله را با چند کلمه توصیف کنم ، آنها
بیشتر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین و مقررات TSA و FAA در مورد شارژرهای قابل حمل و سایر باتری ها ، در ادامه مطلب ...
مقررات FAA و TSA در مورد شارژرهای قابل حمل

در ایالات متحده ، اداره امنیت حمل و نقل و اداره حمل و نقل هوایی فدرال ، كه معمولاً به ترتیب FAA و TSA شناخته می شوند ، مأموریت دارند كه ایمن ترین ، كارآمدترین سیستم هوافضا و محافظت از سیستم های حمل و نقل كشور را برای اطمینان از آزادی جابجایی مردم انجام دهند. و تجارت آنها دو نهاد تنظیم کننده هستند که تصمیم می گیرند انواع هواپیما ها از طریق هواپیماهای پاور و سایر باتری ها به داخل هواپیماها برود. این قوانینی است که آنها اجرا می کنند:
1. پاور بانک ها فقط در چمدان های حمل شده قابل حمل هستند

وب سایت TSA هنگام صحبت از پاور بانک ها بسیار ساده است. همانطور که گفته شد ، آنها در کیسه های حمل کننده مجاز هستند اما در کیسه های بازدارنده نیستند. این قانون به این دلیل اعمال می شود که پاوربانک ها می توانند خطرناک باشند و دارای مواد قابل اشتعال باشند ، بنابراین احتمال انفجار و آتش گرفتن آتش هنگام پرواز وجود دارد. از نظر منطقی ، آسانتر است که اگر خدمه در داخل کابین باشد نه اینکه در قسمت حمل بار باشد ، زیرا اعضای خاموش کننده آتش در آنجا قرار دارند.

برخی از مسافران نمی دانند که آیا پاور بانک ها باتری لیتیوم یونی یا باتری لیتیوم یونی موجود در تجهیزات محسوب می شوند یا نه. با این حال ، ایالات متحده TSA خط لوله و امنیت ایمنی مواد خطرناک بانک ها را به عنوان "UN3480 ، باتری های لیتیوم یون" توصیف می کنند ، بنابراین ، آنها باید بر این اساس حمل شوند.

اگر اتفاق می افتد که پاوربانک خود را در چمدان های چک شده خود بچسبانید ، بعدا می توانید از شما خواسته شود تا آن را از چمدان خارج کنید یا بدتر از آن ، امنیت فرودگاه می تواند خود را از بین ببرد و آن را مصادره کند. در هر صورت ، شما نمی خواهید که هیچ یک از این موارد اتفاق بیفتد ، بنابراین مطمئن شوید که باتری های خود را در چمدان های حمل خود قرار دهید.
2. حداکثر ظرفیت مجاز: 100 وات (یا حداکثر 160 Wh با مجوزهای ویژه)





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: