چیزهایی که باید درباره پاوربانک بدانید: چگونه ظرفیت واقعی را محاسبه کنیم
نوشته شده توسط : پاوربانک

با افزایش اندازه همراه با نیازهای فزاینده در مصرف تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها ، عمر باتری عامل مهمی است که هنگام انتخاب یا به روزرسانی دستگاه دستی خود مورد توجه قرار می گیرد. برای تولید کنندگان مسئله بزرگی بوده است که چگونه محصولات خود را تا حد ممکن باریک جلوه دهند. اما ، هنوز هم قدرتمند و باتری است که به اندازه کافی طولانی ماندگار - به عنوان این دو چیز روند فعلی و هنجار است. برای دستیابی به اهداف ، صنعت "با استفاده از ابزارهایی مانند پاور بانک" مکمل "این کمبود را ارائه می دهد.

در این مقاله موارد اساسی برای آگاهی از نحوه عملکرد خرید شارژر همراه بانکهای برق ارائه می شود. این اصول راهنمای تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری در مورد نیاز پاوربانک به نیازهای شما و همچنین شناسایی بانک قدرت جعلی ظرفیت در بازار خواهد بود.

Aukey PB-Y3 Power Bank 30000


مقاله در ابتدا ارسال شده: 19 آوریل 2015. بروزرسانی شده: مه 2017.
پاوربانک چیست؟

پاوربانک وسیله الکترونیکی است که برای شارژ دستگاههایی که معمولاً از طریق پورت USB معمولی با 5 ولت شارژ می شوند ، استفاده می شود. معمولاً دارای باتریهایی است که دارای 3.7 ولت هستند. 18650 سلول باتری رایج ترین نوع باتری است که در بانکهای برق استفاده می شود. این باتری ها توسط سامسونگ ، ال جی ، پاناسونیک و سایر شرکت های الکترونیکی مشهور تولید می شوند. بانکهای قدرت وجود دارند که قادر به تأمین برق نوت بوک و لپ تاپ هستند اما در این پست این نوع موارد پوشش داده نمی شوند. با این حال ، علم پشت آن دقیقاً یکسان است.
اشتباهات رایج

افراد معمولاً در هنگام جستجوی چیزی برای خرید ، نیازهای نیروی خود را بر اساس ظرفیتی از پاوربانک تأمین می کنند. پاوربانک 2800mAh می تواند تلفن هوشمند من را باتری 1400 میلی آمپر ساعتی 2 بار شارژ کند. این یک اشتباه معمول است! در واقعیت ، این پاوربانک فقط می تواند 1 بار دستگاه شما را به طور کامل شارژ کند. اشتباه رایج دیگر این است که اکثر مردم فکر می کنند تمام بانک های قدرت با ظرفیت تبلیغ شده فقط یکسان هستند. خواه بانک مارک باشد یا عمومی. خوب ، بستگی به کیفیت دارد. گیج کننده؟ ادامه مطلب را بخوانید تا دلیل آن را دریابید.
انتخاب بانک قدرت مناسب

پاور بانک ها در اندازه های مختلف عرضه می شوند. از 2200mAh تا ظرفیت 20،000mAh. برای دستیابی به ظرفیت مورد نظر ، بانکهای قدرت معمولی با اتصال تعدادی باتری 18650 لیتیونی مونتاژ می شوند. هر باتری در حدود 2200-2800mAh ظرفیت دارد. این توضیح می دهد که چرا آنها با افزایش قابل توجهی همراه هستند. به عنوان مثال ، یک پاوربانک 5200mAh شامل 2 باتری با سرعت 2600mAh است.

باتری های به اصطلاح Li-Polymer نیز وجود دارد (بنابراین ، پاوربانک ها نیز وجود دارند). Li-Polymers با توجه به ظرفیت انعطاف پذیرتر هستند. با این حال ، تقریباً تقریباً مشابه است که بسیاری از پلیمرهای موجود در بازار هنوز هم هیبریدهای لیتیوم هستند.

برای اطلاع از پاوربانک مورد نیاز ، این مراحل را دنبال کنید:
1. از ظرفیت باتری تلفن هوشمند خود اطلاع داشته باشید.

این روی جعبه دستگاه شما نوشته شده است و گهگاه در دفترچه راهنما پیدا می شود. همچنین روی خود باتری چاپ می شود. اگر نمی خواهید به دنبال جعبه یا از بین بردن باتری (برای باتری های قابل جابجایی) باشید ، می توانید در غیر اینصورت در اینترنت جستجو کنید.
2. بدانید که تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما قادر به شارژ سریع تر است یا خیر.

به طور معمول ، تلفن های هوشمند می توانند به اندازه جریان 2A و تبلت ها به طور عادی رفتار کنند. آخرین تلفن های هوشمند منتشر شده دارای ویژگی های "شارژ سریع" هستند که می توانند به اندازه جریان 5A بپذیرند. با این حال ، این تنها با استفاده از یک شارژر سازگار استفاده می شود. واحدهای قدیمی تر به سختی می توانند جریان 1A را بپذیرند و متوجه خواهید شد که شارژر شما به جای A (Ampere) فقط با mA (میلی آمپر) امتیاز می شود. 1000mA برابر با 1A است. خوش شانس هستید اگر تلفن شما می تواند جریان بالاتر را بپذیرد. به راحتی می توانید با قرض گرفتن "شارژر سریع" و زمان شارژ دستگاه توسط آن توجه داشته باشید و نتایج را با شارژر اصلی مقایسه کنید.

با توجه به اینکه هنوز از 5v استفاده می کند ، خطر استفاده از شارژر با آمپر بالاتر وجود ندارد. این دستگاه فقط آنچه را که نیاز دارد از شارژر بیرون می آورد و به طور خودکار میزان شارژر فعلی ممکن را تشخیص می دهد. اگرچه در استفاده از شارژر با آمپر بالاتر ، مضراتی (تخریب سریعتر باتری) وجود دارد ، اما اغلب مورد غفلت قرار می گیرند زیرا مردم می خواهند کارهایی را که ممکن است سریع انجام شود - مانند شارژ تلفن.
3. بدانید که به چه میزان آب نیاز دارید.

دریابید که از یک پاور بانک به چه میزان نیرو نیاز دارید. اگر روزانه دو بار تلفن خود را شارژ می کنید ، باید به این نکته توجه داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر باتری تلفن شما 2000 میلی آمپر ساعت است ، برای شارژ دو بار به حدود 4000 میلی آمپر ساعت نیاز دارید.





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: