خرید هندزفری سامسونگ level u pro جدید
نوشته شده توسط : پاوربانک

بهترین صدا های صوتی واقعی گوشواره های بی سیم: Bose SoundSport رایگان بی سیم
طراحی واقعا بی سیم Bose SoundSport
Bose SoundSport رایگان بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
روش آزمون v1.4
6.8
طریقه استفاده مخلوط
7.5
صدا خنثی
6.4
رفت و آمد / مسافرت
8.2
ورزش / تناسب اندام
6.1
دفتر
5.8
بازی بی سیم
5.7
بازی سیم کشی
5.7
تماس های تلفنی
Earbuds را تایپ کنید
محوطه نیمه باز
بی سیم واقعا بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

اگر می خواهید قابلیت حمل گوشواره های واقعا بی سیم بدون نیاز به فداکاری کیفیت صدا را داشته باشید ، سپس Bose SoundSport Free را دریافت کنید. آنها بهترین گوشواره های بی سیم هستند که تاکنون آزمایش کرده ایم. آنها همچنین از طراحی گوش راحتی برخوردار هستند که بدون ایجاد درد زیاد ، حتی پس از مدت زمان استفاده طولانی ، کاملاً متناسب است. گوشهای گوش آنها کمی در قسمت سنگین است ، اما آنها بسیار متراکم و بادوام هستند.

این هدفون های بی سیم واقعاً بی سیم هستند و صدا را با دقت چشمگیر تولید می کنند. آنها دارای باس های عمیقی هستند که بدون گل و لای بودن گل می خورد و لرزان آنها واضح و در حال حاضر است ، اما خیلی روشن نیست. آنها لمس حضور اضافی را برای آوازها و سازهای سرب ایجاد می کنند ، همین امر باعث می شود کمی صدا به جلو حرکت کنند ، اما در غیر این صورت آنها صدا را با وفاداری تولید می کنند.

متأسفانه ، آنها طراحی نسبتاً حجیمی دارند که کاملاً بیرون از گوش بیرون زده و استفاده از آن دشوار است. کنترل ها ساده ترین دسترسی نیستند و دکمه های آنها بسیار سفت و سخت هستند و همین امر فشار دادن آنها را سخت می کند. به گفته اینها ، آنها مانند گوش های محکم و خوب ساخته شده اند. اگر به کنترل های سخت آنها توجه نمی کنید ، Bose یک انتخاب خوب برای کسانی است که می خواهند پیشانی ورزشی خوبی داشته باشند که هنوز هم کیفیت صدای خوبی دارند.

بررسی ما را ببینید
گزینه جایگزین کردن سر و صدا قابل برنامه ریزی: Sony WF-1000XM3 راستی بی سیم
طراحی بی سیم سونی WF-1000XM3
سونی WF-1000XM3 واقعا بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
لغو صدا بله
بله
مبدل پویا

گوشهای خوب صدا مانند گوشواره های Bose SoundSport Truthless Wireless عالی هستند ، اگر می توانید آنها را در طول زندگی پر سروصدا شهری که در آن زندگی می کنیم بشنوید. برای کسانی که به دنبال چیزی قابل تنظیم تر هستند ، Sony WF-1000XM3 را در نظر بگیرید. آنها در قسمت بزرگ قرار دارند و از گوش بیرون زده اند ، اما جداسازی منفعل آنها همراه با مهار سر و صدای فعال در مسدود کردن نویز محیط نسبتاً مؤثر است. عمر باتری تقریباً 7 ساعته مناسب است و در صورت شارژ شدن باید سه بار دیگر شارژ شود ، یا فراموش نکنید که آنها را زودتر شارژ کنید. در حالی که سونی انتخاب خوبی از نکات را ارائه می دهد ، همه آنها کاملاً بزرگ هستند و دستیابی به تناسب خوب یک چالش است. صدای پیش فرض بسیار خوب است اما کمی تیز بودن در آن وجود دارد که می توان با برنامه عالی هدفون اتصال سونی ، یکی از بهترین های موجود در بازار را تنظیم کرد.

اگر می خواهید بهترین هدفون بی سیم با صدایی بی سیم باشد ، Bose بهتر است ، اما اگر می خواهید در آهنگ های مورد علاقه خود غوطه ور شوید و آلودگی روزافزون سر و صدای ما را مرتب کنید ، سونی را دریافت کنید.
خرید هندزفری سامسونگ level u pro
بررسی ما را ببینید
بهترین گوشواره های بی سیم واقعی زیر 100 دلار: Anker SoundCore Liberty Air 2 بی سیم
طراحی واقعا بی سیم Anker SoundCore Liberty Air 2
Anker SoundCore Liberty Air 2 بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
روش آزمون v1.4
7.2
طریقه استفاده مخلوط
6.8
صدا خنثی
7.7
رفت و آمد / مسافرت
8.0
ورزش / تناسب اندام
6.9
دفتر
5.6
بازی بی سیم
5.5
بازی سیم کشی
6.6
تماس های تلفنی
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا
خرید هندزفری شیائومی earbuds
اگر در حال خرید برای هدفون های بی سیم واقعی با بودجه محدود هستید ، حتما Anker SoundCore Liberty Air را بررسی کنید. آنها یک پیشرفت افزایشی نسبت به نسل قبلی خود ، با کیفیت ساخت بهتر ، افزایش عمر باتری و برخی از موارد اضافی خوش آمدید مانند برنامه همراه همراه جدید آنها کنترل های لمسی نیز دور اصلاحاتی را به دست آورده اند و باعث می شوند تا پاسخگو و استفاده از آنها آسان باشد. اگر شیوه تنظیم آن را دوست ندارید ، کنترل ها را می توان در برنامه تلفن همراه از بین برد ، که شامل چند پیش تنظیم پروفایل صدا نیز می شود تا متناسب با سلیقه شما در موسیقی باشد. گفته می شود ، امضای صدای پیش فرض آنها نسبتاً مناسب است. باس بدون اینکه قدرت بیش از حد داشته باشد به خوبی توسعه یافته است ، اما میادها فرو می روند و باعث ایجاد آواز می شوند و صدا را به دورتر منتقل می کنند. در صعود ، آنها تصویربرداری عالی و قوام برجسته ای دارند ، به این معنی که آنها باید هر بار یکسان صدا کنند ، به شرط اینکه مهر خوبی داشته باشید.

اگرچه این گوشواره های هدفون دارای سر و صدای فعال نیستند ، اما با وجود انزوای سر و صدا هنوز عملکرد قابل تحسینی دارند. عملکرد آنها در محدوده باس فرعی است اما عملکرد آنها در حد متوسط ​​و سه برابر بسیار بالاتر از حد متوسط ​​است ، که این امر برای مسدود کردن پچ پچ های محیطی و صداهای مرتفع مانند موارد تولید شده توسط واحدهای AC مناسب است. عملکرد نشتی نیز استثنایی است ، بنابراین شما باید بتوانید حجم آن را تغییر دهید بدون اینکه به اطرافیانتان اذیت شوید.

در کل ، اگر بدون هزینه ثروت به دنبال گوشواره های با کیفیت هستید ، این موارد را بدست آورید.

دوباره ما را ببینید





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: