خرید کردن پاوربانک هویت
نوشته شده توسط : پاوربانک

در صورت انتخاب 20000mah بهترین بانکهای قدرت برای شما PowerCore Slim 10000 PD یا PowerCore Essential 20000 PD خواهد بود. هر دوی اینها تلفنهای برنامه ریزی شده فعلی و آینده (پیکسل 3a ، آیفون 7 ، نوکیا 6.2 یا 11 جانشین 11 پرو مکس) را با سرعت بهینه شارژ می کنند.

    با تشکر!
    پاسخ
        پدرو لورنچو
        28 نوامبر 2019 ساعت 10:30 بعد از ظهر

        خیلی ممنون از ورودی شما !!
        من قطعاً یکی از آن دو را خواهم خرید.

        با احترام
        پاسخ

دن
5 نوامبر 2019 ساعت 10:19 صبح

من بین Anker PowerCore 10000mAh PD USB-C 18W و PowerCore II 10000mAh را انتخاب می کنم.

در واقع ، من به دو منبع تغذیه اضافی نیاز دارم: تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy S9 و Samsung Galaxy Tab S TM-700.
کدام یک برای من مناسب تر است؟

متشکرم!
پاسخ

    کارشناسان قدرت قابل حمل
    5 نوامبر 2019 در 3:22 بعد از ظهر

    سلام دن ،
    Anker PowerCore 10000 PD برای شارژ دو دستگاه (S9 & Tab SM-T700) بهتر است زیرا می توان مستقیماً از طریق شارژر پورت USB-C / Samsung s9 شارژ کرد. همچنین ، Anker PowerCore 10000 PD Slim / Redux دارای دو درگاه شارژ است و می تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند در حالی که PowerCore II 10000 تنها یک دستگاه را می تواند شارژ کند.

    با تشکر!
    پاسخ
        دن
        21 نوامبر 2019 ساعت 7:17 صبح

        از کمکتان سپاسگزارم! من Anker PowerCore 10000 PD + را خریداری کرده ام
        اکنون یک سؤال دیگر دارم: کدام شارژر را برای این پاور بانک پیشنهاد می کنید؟

        متشکرم!
        پاسخ
            کارشناسان قدرت قابل حمل
            13 دسامبر 2019 ساعت 10:36 بعد از ظهر

            سلام دن ،

            Anker Powerport III Nano در حال حاضر بهترین شارژر PD 18 واتی برای بانکهای قدرت PD و تلفنهای PD است. بسیار کم مصرف و سبک است و هزینه آن مانند سایر شارژرهای بزرگتر است. اگر یک پاوربانک PD مانند PowerCore Slim 10000 PD دارید ، اگر می خواهید همزمان دو گوشی PD و پاوربانک PD خود را شارژ کنید ، شارژر Anker PowerPort III Duo -a dual PD یک انتخاب بسیار مناسب است. تخفیف های قابل توجهی در فصل تعطیلات در دسترس است و اگر اختلاف قیمت بین این دو از یک شارژر PD دوگانه کمتر باشد ، قطعاً راهی برای این کار است.
            با تشکر!
            پاسخ
خرید کردن پاوربانک روموس
میریام فلدمن
30 سپتامبر 2019 ساعت 6:34 بعد از ظهر

سلام.

در صورت بروز اورژانس باید به پاوربانک احتیاج داشته باشید.
چهار دستگاه ما آیفون 8 است. آیفون 8 به علاوه؛ iPad mini (نسل 5) و یک iPad معمولی.
لطفاً راهنمایی کنید ، زیرا تمام اطلاعات عالی شما برای غیرتکناری مثل خودم گیج کننده است.

ممنون ، میریام
پاسخ

    کارشناسان قدرت قابل حمل
    1 اکتبر 2019 در 6:05 بعد از ظهر

    سلام میریام ،
    اگر می خواهید یک پاور بانک بسیار سبک داشته باشید ، پس توصیه می کنیم Anker PowerCore 10000 PD و یک کابل USB-C / Lightning را برای نیازهای خاص خود (iPhone8 + iPhone 8 به علاوه + iPad mini 5 + iPad) توصیه کنیم. این گوشی هر دو آیفون و آیپد مینی را با سرعت سریع شارژ می کند و همچنین همزمان دو دستگاه را شارژ می کند. با یک بار هزینه ، Anker PowerCore 10000 PD آیفون 8 خود را دو بار شارژ می کند + 8 بار را نیز یک بار شارژ کنید.

    اگر با وزن تقریبی 14oz خوب هستید ، یک پاوربانک بزرگتر به شما دو برابر ظرفیت می دهد. توصیه می کنیم Anker PowerCore 20000 PD ، Aukey 20000 PD یا RAVPower 20000 PD و کابل USB-C / Lightning را پیشنهاد کنیم. همه اینها به مدت کافی شارژ می کند (آیفون 8 دو بار + آیفون 8 به علاوه دو بار + آیپد مینی 5 یک بار.

    لطفا در صورت ارسال هرگونه سؤال بیشتر یا جستجوی هرگونه توضیحی ، احساس راحتی کنید.

    با تشکر!
    پاسخ
        میریام فلدمن
        اول اکتبر 2019 در 8:37 بعد از ظهر

        خیلی ممنون از پاسخ به موقع شما

        راهنمایی و کمک شما بیشترین قدردانی را دارد.
        پاسخ
خرید کردن پاوربانک هویت h535
اندرو
8 ژوئن 2019 در 4:00 بعد از ظهر

سلام،

مقاله ای بسیار آموزنده و مفید!

قبل از اینکه تصمیم بگیرم کدام پاوربانک را خریداری کنم چند سوال دارم.

در حال حاضر من آیفون 7 دارم اما در اواخر سال ارتقاء می یابم. من به دنبال Anker 10000 USB-C PD یا PowerCore II Slim 10000 هستم.

از آنجا که آیفون ها از QuickCharge پشتیبانی نمی کنند ، آیا USB-A تلفن را با شارژ باتری 40-50٪ در 45 دقیقه تا 1 ساعت شارژ می کند؟

وقتی تلفن خود را به آیفون دیگری ارتقا می دهم ، می توانم با استفاده از گزینه شارژ USB-C PD ، از 30 تا 50 درصد در 30 دقیقه تلفن خود را شارژ کنم؟ آیا نمی توانم آیفون 7 خود را با استفاده از گزینه شارژ USB-C PD شارژ کنم؟

چه چیزی در جعبه می آید؟ من نمی توانم هیچ اطلاعاتی در وب سایت Anker پیدا کنم که این را بیان کند؟
آیا در مورد شارژرهای اتومبیل Anker چیزهای زیادی می دانید؟

آیا کالای دیگری که لازم است با کابل ، پلاگین و غیره Powerbank خریداری کنم وجود دارد؟ من نمی خواهم Powerbank را به روز کنم اگر بتوانم از آن با آیفون 7 و یک دستگاه دیگر استفاده کنم و از آنچه ارائه می دهد ، نهایت استفاده را ببرم.

من مشتاقانه منتظر شنیدن از شما هستم و از شما برای کمک شما از قبل تشکر می کنم.
خرید کردن پاوربانک هویت
اندرو
پاسخ

    کارشناسان قدرت قابل حمل
    9 ژوئن 2019 ساعت 6:40 بعد از ظهر

    سلام آندرو ، پاسخ دادن به سؤالات شما را یک به یک -

    بله ، درگاه USB-A هر دو PowerCore 10000 PD یا PowerCore Slim در حدود 35 دقیقه آیفون 7 تا 50٪ را شارژ می کند (خیلی سریعتر از شارژر اپل 1 آمپر سهام شما). دلیل این امر آن است که آیفون 7 از 2 آمپر شارژ پشتیبانی می کند که درگاه USB-A هر دو این پاور بانک ها می توانند در اختیارشان قرار دهند.

    بهترین گزینه برای شما PowerCore خواهد بود





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: